افکار دعا نويس و همدستانش در علي آباد، استان گلستان نقش بر اب  شد

يزدفردا– مرد دعا نويس و همدستانش که با اغفال و فريب زنان ، آنها را مورد آزار و اذيت قرار مي دادند در علي آباد، استان گلستان دستگير شدند.


به گزارش يزدفردا به نقل از پليس ، سرهنگ «زاهدي»، معاون اجتماعي و ارشاد استان گلستان در مصاحبه با خبرنگار ما گفت : بعد از ظهر روز چهارشنبه هفتم شهريور ماه زني نام «ه-ج» به همراه خواهرش به نام « الف – ج » با مراجعه به ماموران کلانتري 11 علي آباد اظهار داشت، با خيالي واهي ، براي رفع مشکلش نزد فردي به نام « ن-م » رفته تا براي آنها دعاي گشايش کار بنويسد .
دعاي نويس شياد پس از دادن دعا آنها را اغفال کرده و اين دو خواهر را به اتفاق فردي به نام « ر- م » براي انداختن دعا در آب ، به جنگل فرستاده که اين دوخواهر در آنجا توسط اين فرد و دو نفر از همدستانش مورد تعرض و آزار و اذيت واقع شدند. با شکايت اين دو زن ، ماموران با هماهنگي مقام قضايي ، متهمان را دستگير کردند تا به اتهام آنها رسيدگي شود.

سرهنگ زاهدي در ادامه تصريح کرد : در بسياري از شهر و روستاها افرادي فرصت طلب و سودجو در شکل رمال و جادوگر و ادعاي هاي درغ از مسائل فرهنگي و اعتقادات مردم و ساده لوحي بعضي از آنان سوء استفاده مي کنند و آنها را مورد آزار و اذيت قرار مي دهند .

اين مقام مسوول انتظامي استان به خانواده ها هشدار داد : رمالي و جادوگري يکي از شگردهاي کلاهبرداران است و در صورت مشاهده چنين اشخاصي حتماً مراتب را به مرکز فوريتهاي پليسي 110 اطلاع دهند .

وي در پايان از خانواده ها خواست به فرزندان خود بياموزند با ايمان و اعتقاد راسخ و توکل به خدا ، خواسته هاي خود را از طريق مجاري قانوني مطالبه کنند و از توسل به افراد سودجو و فرصت طلب و کلاهبردار خودداري کنند .

يزدفردا



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا